KONCERTANTNA DELATNOST

RL: Hajde da porazgovaramo malo o tvojim javnim nastupima i snimanjima za razne medijske kuće.

Nastupao sam sa mnogim orkestrima u našoj zemlji i inostranstvu. Svirao sam u Švajcarskoj, Francuskoj, Italiji, Mađarskoj, Čehoslovačkoj, Rusiji, Belorusiji i Kini.

Kao solista na klarinetu i kao kamerni muzičar, nastupao sam na BEMUS-u, Mokranjčevim danima, Mermernim zvucima i na mnogim drugim manifestacijama.

Snimao sam mnogo za Radio i TV stanice Beograda i drugih naših gradova. Švajcarska izdavačka kuća Marcophon, izdala je CD sa mojim delima.

Ostavite odgovor

